-

Jani , jag var ju till optikern & fick " diagnosen " att jag ser alldeles för bra .
Knepigt att en människa kan se FÖR bra !
Så nu kanske jag måste ha glasögon när jag läser & tittar på tv bara ( tur vill INTE ha dom jämt )
Men jag fick låna ett par glajjer ifrån optikern som jag ska ha i 2 veckor när jag tittar på tv & läser...
Jag lovar , det är det värsta jag har sett i en spegel , det är mig själv i GLAJJER :s .
Asså neeeeeeej , jag vill inte ha glajjer vafan !
Menmen får se om det hjälper , för folk behöver ju inte se mig när jag läser & tittar på tv ;) .
Det är ju bara gubben min som tur är :) .

Nej nu ska jag titta på Ugly Betty & sen desperata hemmafruar , det är bara BÄSTBÄST !

Ni ska nu få se det fulaste ni någonsin kommer att kunna se i denna värld , håll i er !
& förresten jag har tagit ur löshåret !


Kommentarer
Postat av: cattis

äsch va ju inte så farligt :D hehe

men ovant o se dig i glajjer ;)

varför har du tagit ur löshåret btw?

2009-04-21 @ 22:17:17
Postat av: cattis

äsch va ju inte så farligr men lite ovant med dig i glajjer måste ja ändå säga :p

varför har du tagit ur löshåret?:/ va ju inte långvarit

2009-04-21 @ 22:18:50
Postat av: Caroline

Näe jag ledsnade verkligen å dom började åka ur i bak & sen kliade det så jäkla mke så jag klöste sönder hårbotten :(

2009-04-22 @ 06:34:01
Postat av: Mamma

Du ser bra ut(ha ha)i glajjer!!Lite som en karriärkvinna:)!!Kan du slippa huvudvärken så kan det va värt å ha dem!!!!

2009-04-22 @ 08:07:24
Postat av: Carro

Hihi stackare eller va bra att du hitta prblemet på huvudvärken... Men hade inte du läsglasögon när du va liten? eller var de bara jag... haha :D

2009-04-24 @ 01:01:22
Postat av: Malin

Varför har du tagit ur löshåret för?

2009-04-26 @ 22:44:52
Postat av: noggan

Tyckte du passa bra i dom ja =)

2009-04-26 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0