Barnmorskan

Yes idag va vi till Barnmorskan & pratade m.m .
Jag vet inte vad jag ska säga om just henne , funderingarna är : Står jag ut i 9 månader ?
Menmen , skit samma bara att bita ihop !
Aja , vi pratade om min huvudvärk , den ska utredas ordentligt nu !
Hoppas vi / dom hittar nått , för jag är så sjukt jävla less på det här nu .
Jag har haft STÄNDIG huvudvärk i 3 veckor om inte mer , det tar på mig !
Orkar ingenting , vill ingenting , är allmänt less bara .
Sen pratade vi även om föräldragruppen & jag behöver inte gå den 20/4 , yesyes !
Jag ska gå den senare , mke bättre !
Efter BM så gick vi raka spåret ner till Vårdcentralen där jag ska tillbringa min tid tills vi har fått veta vad min huvudvärk beror på & till den går över .
Dom ska ringa mig imorn & prata & jag fick den läkaren jag verkligen hade hoppats på , tkr han är så bra :) .
Så ingen är gladare än jag för det !
-
Tankar tankar tankar & en hel del sorg !
Ja det är mke nu , alldeles för mke för mitt huvud nu .
Igår när jag fick veta att min kära gammelmormor har lämnat oss så bröt jag ihop , det kändes som hela världen rasade under mina fötter !
Jag kan knappt nämna henne så rinner tårarna på mig , mitt hjärta är i tusen bitar just nu :'( .
Tänk om jag bara kunde få hålla om henne .
Hade jag kunnat så hade jag åkt ner , ruskat om henne & sagt åt henne på skarpen att vakna !
Vill inte att hon ska lämna oss , inte nu !
Tänk om du bara kunde komma tbx , komma tbx för en stund så jag hade kunnat berätta hur mke du betyder för mig .
Jag tänker på dig ständigt , jag ser dig framför mig , alla minnen bara snurrar i huvudet .
Gammelmormor , glöm aldrig att jag älskar dig ! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är inte mycket till tröst men jag vet hur det känns vännen... massor av kramar!

2009-04-08 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0