-

Tänk va namn ska vara svårt , de är inte så bara de e :p .
Det ska ju lixom en människa ha hela sitt liv m.m..
Det ska ju inte låta fjantigt lr för konstigt..
Jag vill ju inte ha nå namn som halva dagis heter lr nått sånt , vill ju vara lite mer udda lr hur man ska säga...
Vi har kommit på ännu fler namn , jag älskar dom , jag vill ha dom !
Men jag vet inte om jag vill skriva ut dom för jag vill ju inte att andra ska komma på att dom är fin & kanske välja dom e :p .
Vi har 7 namn nu , 5 flicknamn & 2 pojknamn , tänk va namn & grejer kan ändra sej med tiden..
Jag vill ju ha några att välja på när h*n kikar ut , inte bara ha 1...
Tänk om h*n inte ser ut som just en sån då när h*n kommer ut , näe du jag tänker inte bestämma nå sådär när älskade lilla hjärtat ligger i magen !

Svårt de ska vara , ni som har fått barn hur gjorde ni me namn & sånt :) ?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du behöver inte vara så hispig över namnen=) ni har tre månader på er tills namnpapprena ska vara inne=) Ni vet vad bebisen ska heta när den kommer ut=) ni har så många namn så det blir nog bra, vi hade ett namn klart och det andra kom jag på på sjukhuset=)

2009-08-18 @ 18:08:51
Postat av: Ella

Dom namnen ni har är jättefina :)

Nu tycker jag att du ska komma heeeeem! Jag har tråååkigt :P hehe

Kram

2009-08-18 @ 21:00:07
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0