-

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen , men de är ju lite svårt utan data så jag hoppas att alla mina läsare orkar stå ut & vänta , ska försöka få igång min data så fort som möjligt !

Går även in i vecka 32 idag , nu är det bara 2 månader & 1 dag kvar tills våran ängel är beräknad :) .
Gud så jag längtar ♥
Märks att de börjar bli trångt i magen , det bökas runt & börjar t.o.m bli jobbigt åt mig när de trycker på åt alla jäkla håll :p .
Men de är bra mysigt å faktiskt !
Känslan går ju inte att beskriva , den måste verkligen upplevas :) .

Tisdag så ska jag umgås med bästaste Ella :) , får se vad som händer & sker då :) .

Onsdag blir det BM & klippning , ska försöka få tag på data då & uppdatera er om hur de står till i magen & allt :) .

Sen får vi se om de blir Älvdalen till helgen , uuuuha fullt upp nu ;) .

Känns som augusti kommer gå väldigt fort , är mke som är inplanerat då .
Ska till Uppsala ,  Mantorp & en massa annat kul :) .
Sen är de bara september kvar , tiden går undan !

Nej nu ska jag dricka kaffe me pappa & älsk , sen hem & mysa ner oss i sängen för älskade ska ju jobba imorn :( .
Så tyst & tråkigt när han jobbar :/ , bosätter mig väl hos farmor imorn som vanligt :p .

Men vi hörs mer :)


Kommentarer
Postat av: Ella

2009-08-02 @ 22:05:37
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Ella

Hehe, du får passa på att låna datorn då. ;)



Hade jag inte bestämt med mamma att komma dit imorgon så hade du kunnat bosätta dig här ;P

Kram

2009-08-02 @ 22:08:42
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0