Fyfan

Usch , jag har MAX sovit i 4 timmar inatt , är helt död :/ .
Kl 6 imorse började jag tvätta sängkläder m.m , farmor har vart kattvakt i helgen & stänger man in Cazper så är han väääääldigt duktig på att pissa på ställen han INTE får & de hade han självklart gjort nu , i min säng !
Menmen , jag kan inte skälla på honom nu...
Känns som de bara är strul me våra djur när vi åker bort , men de kan lätt bli så eftersom de är våra djur & vi vet hur de ska vara & sånt :p .
Men iaf , första maskinen är klar , hänger ute på tork..
Nu är andra maskinen igång med alla bebiskläder vi fick med oss upp :) .
Barnvagn & allt sånt ska jag fixa idag , typ vädra ut & torka ur :) .
Sen städa hela sovrummet , bäst att ligga i för somnar man nu så vaknar man väl inte förns sent ikväll :o .

Kanske kommer upp kort på barnkläderna sen , dom är verkligen jätte fina :) .
Inte som "dagens" kläder lr hur man ska säga med en massa konstiga färger & krumilurer på , de är verkligen barnkläder lr hur man ska säga :p , såndär söta som man inte kan släppa blicken ifrån :p .

Nu ska jag fortsätta här hemma , hörs mer !

Kommentarer
Postat av: annika

så struligt har det ju inte vart med raiha det ända var vell svansen / muffan .

2009-08-20 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0