Hemma

Nu är man hemma efter en lång helg i Mantorp :)
Har fått dregla mke över dom fina lastbilarna , sett lastbilsrace m.m :) .
Jag trivs som f*n att få gå runt å mysa bland dom fina lastbilarna :) .
Sovandet hade ju kunnat fått blivit mer , lastbilarna tutade & varvade hela nätterna , ganska drygt faktiskt :p .
Men har haft en otroligt bra helg ändå :) .
Har gått fruktansvärt mke , känns både i fötter , ben & mage .

Magen :
Hm , vad ska jag säga , de känns som jag kommer tappa den snart..
Så mke som den har ramlat ner i helgen är nästan läskigt :s .
Älsk har iaf fått en chock , de har verkligen gått fort .
Jag har fått ont över magen , typ som ett band som trycker neråt..
Inga värkar , inte vad jag har tänkt på iaf & de är väl bra .
Ursäkta mig nu , men jag har verkligen fått jätte mke kraftiga flytningar :s .
har aldrig haft det innan lr nå , men senaste dagarna så har dom lixom vart läskigt tjocka & vita typ..

Nån annan som känner igen sej , skriv gärna då .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte slemproppen som gått??

2009-08-30 @ 22:11:06
Postat av: Camilla

precis, kan vara proppen som är på väg, men det betyder inte att allt startar direkt när den är borta, den ombildas hela tiden men den är jättetjock och du känner på den, ungefär som gummi(äckligt att känna på men du kommer nog förstå vad man menar) Sen är den lite mer genomskinlig och när detär dax och den går så kan det vara lite blod med..

2009-08-31 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0