Knepigt

Usch jag mår jätte skumt , vet inte om de är pga graviditeten lr om jag håller på att bli sjuk :/ .
Jag har ett mysko tryck i huvudet , ont i halsen & kroppen vill inte nånting alls typ , den har stängt av sej på nå vis..
Det är så jäkla jobbigt , de är så mke som jag vill göra & måste göras här hemma men de vill inte kroppen , ska försöka tvinga mig på att göra allt ändå..
Min höft har gett upp helt , har aldrig haft såhär ont i mitt liv :'/ .
Det är jätte skönt verkligen att stå i duschen me varm vatten & en hård stråle å spruta på höften men de håller ju bara i 2 min sen har man lika ont igen när man har klivit ur..
Men de är ju inte så jätte lång tid kvar det är väl bara att stå ut me värken :p .

Bebisen är helt vild i magen , förut va de nästan bara på kvällarna men nu är de på morgonen , mitt på dagen & på kvällarna , de är ju absolut inge skönt alls när h*n får in en fullträff på revbenen lr nå..
Det känns som h*n försöker simma ut på nå vis , man känner hur armarna rör sej fram & tbx , de är lite tufft :) .
I helgen satt både Claes & Anneli å klappa lill*n på rumpan , man kände hur tydligen som helst att de va rumpan , de va lite fränt tkr ja :) .
Det är så mysigt att känna dom olika kroppsdelarna..
Men de är lite tråkigt att magen inte gör några såna här hel omvändningar nu eftersom h*n har lagt sej bered för den stora världen redan :) .
Hoppas mitt lilla hjärta kommer lite tidigare , vill ju på rättviks marknaden :p , men vi ska åka dit iaf & sen om h*n ska ut då så åker vi därifrån till Mora , de låter som att de blir så iaf men de märks sen :) .

Gud så jag längtar efter dig hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Irene

halloj.. jag har också ont i huvudet halsen och nacken å känner mej allmänt seg så de är nog nån förkylning för vad jag vet så är jag inte med barn.. :D krya på dej! å kom å hälsa på nån dag.. kram

2009-08-10 @ 13:03:25
Postat av: Nathalie : )

hjälper det gör dom, men man gruvar sig för att ta dom (:

2009-08-10 @ 14:00:42
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: Julia 19 år mamma till dotter på 3 år och gravid igen med en flicka

Tack så mycket :) det blir en liten tös till fick vi reda på idag.. Ja det gör jag :)

2009-08-10 @ 15:10:02
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0