Måndag

Ny vecka igen , de känns som veckorna bara rinner ut i sanden typ , känns som jag inte hinner me !
Känns oxå som att jag inte har vart hemma nånting denna månad , har ju bara vart hemma en helg :p .
Men det är skönt att få komma iväg , trivs bättre borta på äventyr än här..
Eller ja Voxna går bra :) .

Justja , när jag & älsk åkte hem ifrån Uppsala förra onsdagen så kom vi på en sak..
Det är ju typ som en pratbubbla runt Edsbyn på skylten som visar åt vilket håll Bollnäs ligger åt vi Tönnebro där & vi kom på vrf dom har gjort den där bubblan där för , de är för att de är så mke skitsnack i byn ;) .

Idag håller jag på & tvättar...igen..
Men de är för att allt ska vara klart tills vi ska åka på Torsdag :) .
Längtar som satan tills man kommer ner dit & få strosa runt å dregla :p .
Ella & Devil ska komma förbi efter skolan iaf , träffa dom igår å :D .

Äsch , vart ett skit inlägg nu , skriver mer sen :) .

Kommentarer
Postat av: Maria

dedär om skylten har jag aldrig tänkt på, men de har du ju rätt i ;) hehe

2009-08-24 @ 18:17:31
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0