Måndag

Natten som va va väldigt konstig på nå vis , jag mådde jätte knepigt , halsbränna & väääärldens spring i benen fast min kropp va tvär död :s .
Mitt mående blir bara knepigare & knepigare , jag blir bara tröttare & tröttare , skulle kunna sova bort hela dagarna känns de som.. Tråkigt de å för man får ju inget gjort :( .
Men ska ta mig i kragen & plocka lite här hemma innan jag ska till byn & umgås med Ella , ska färga hennes hår , hon missade lite igår så jag ska dutta i de som fattas , sen ska jag färga mitt underhår utav de som blir kvar :) .
Blir rött , men ska lägga i en brunare färg sen så de blir brunrött , tänkte även göra blonda slingor på mig sen så utväxten försvinner lite , inte för den syns så mke men jag vet att den är där :p .

Vrf ska de vara så tråkigt att skriva matlista , de står helt still i huvudet , men igår när jag gick å la mig så bara forsade de upp en massa olika saker men nu är dom borta , skit oxå !
Men jag har fått till lite iaf , smyger ju ut på Arla's sida & snor recept där & idéer de är ju aldrig fel :) .

Nej om jag ska springa ner i källaren & sätta igång en tvättmaskin så hinner jag hänga den innan jag ska åka , så har jag gjort lite nytta haha .
Ska även städa köket , tkr inte om när de står saker på bänken & så , jag vet att jag kan vara väldigt lat men de är vi alla ibland :p .

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är också sådär sjukt trött jämt. ;o det suger. När jag kommer hem ifrån skolan vill jag bara lägga mig sova. det är skit tråkigt. känner igen det där med flytningarna också ;S

2009-08-31 @ 20:22:24
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0