Rolig grej

Det som är fetstilt är det som passar in på mig, och det som står först/till vänster är för flickor och det som kommer sen/till höger är för pojkar.

Tillverkning skedde: Före ägglossning / Vid ägglossning
Illamående: Mycket  / Lite   ( i början bara )
Sugen på: Sött  / Salt/surt 
Mammans skönhet: Stjäls av barnet / Bibehållen/bättre 
Magens form: Utbredd, syns bakifrån / Utstående/toppig syns inte bakifrån
Utputande navel: Tidigt / Sent/inte alls
Pigmentrand: Nej / Ja
Halsbränna: Ingen/lite / Ja
Urinvägsinfektioner: Många / Inga/få
Blödande tandkött: Mycket  / Inte alls/lite
Håret på mammans ben: Normalt växande / Ökad tillväxt
På ultraljudet: Håller armarna någon annanstarns / Håller armarna mellan benen
Hjärtfrekvens: Över 140 slag/min / Under 140 slag/min
Babyn hickar: Mycket / Lite  
Babyn sparkar: Mest på vänster sida / Mest på höger sida

Flicka: 6
Pojke: 9

Oj , 3 poäng mer på pojk bara , de är ju ingenting vafan haha :p
Men tror på flicka ändå ja ;)
Det märks sen va de blir & folk tittar på min mage & säger att h*n kommer 1 lr 2 veckor tidigare , kanske är dags att bosätta sej här nere snart eftersom dom har bomma igen mora & blir de inte här så kanske de blir Hudik , vi får se :p .
Jag VILL ju till Uppsala men de är ju de , det beror på hur fort h*n tänker komma ut & allt sånt , man vet ju inte :p .
För åka ner hit för minsta lilla jag känner då haha xD

Kommentarer
Postat av: Camilla

lite petig, men det är tre poäng mellan pojke o flicka=) Hehe, spännande att se vad det blir, och snart är h*n ute=)

2009-08-15 @ 19:34:53
Postat av: Ella

Jag sa ju det, det blir en pojk :p

Du får inte bosätta dig där än, vem ska jag då ha sjukt kul med? ;)

Kram

2009-08-15 @ 21:51:31
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag tror ändå på flicka !

2009-08-15 @ 22:04:23
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Pety

Jag fick oxå mest på pojke.. men det kan säkert betyda tvärtom :) man vet aldrig :D

2009-08-16 @ 19:15:56
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0