Vinter

Tänk vad jag längtar efter vintern..
Jag älskar att bo här , just i den här lägenheten när det är vinter , de är så mysigt på nå vis & man tittar ut mot sjön på morgonen & ser hur isen ligger över vattnet & solen är påväg upp & det glittrar så där fint , underbart ju !
Man hör hur barnen leker på skolgården ute i kylan , man öppnar dörren för katten vill in & det blir så där kallt åt tårna så man typ springer in till soffan & kastar sej under täcket & bara myser ner sej me Älsk :) .
& den här vintern kommer vi ha våran ängel hos oss , blir en massa bebismys & grejer :) .
Gud så mysigt att få klä granen , titta på vårat älskade barn & bara le .
Köpa julklappar till folk & bebis-saker , fira jul med släkt som vill bebisgulla & grejer , åååååh vad jag längtar !



Kan ju lägga upp hur mke bilder som helst , men det tänker jag inte göra :p .

MEN GE MIG VINTER !

Kommentarer
Postat av: Mamma

E du alldeles galen???Vinter??Nä usch å fy!!jag vill ha sommar jämt,bara fryser på vintern:(

2009-08-22 @ 16:13:44
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0