Barnmorskan

Va ju till barnmorskan igår & hon tog en massa prover & pissprover m.m , men jag tkr hon verkligen börjar bli strulig .
Hon säger andras namn till mig , hon glömmer bort en massa prover & frågar samma sak hundra gånger om :s , det känns inge vidare menmen , hon är ju snäll annars...
Så den 30 mars blir det ultraljud , jippie <3
Jag längtar verkligen , det får nog en att förstå att man verkligen är mamma :) .
Åh , ge mig den 30 mars NUNUNU !
Kan hoppa över alla andra dagar vafan :p .
Igår kväll så gick jag & älsk å la oss tidigt & båda två låg & läste Gravid , de är så gulligt att ligga & titta på älsk när han läser dom tidningarna , han ser verkligen intresserad ut & konsentrerad :) .
& när han läser dom så får han en massa ideér m.m :) .
-
Igår va det 8 månader för mig & hjärtat , men vi har känt varandra i 10-11 månader för vi träffades & mös till innan vi vart tsm me :) .
Så vi käkade Taco's igår & det va verkligen skit gott :) .
Första måltiden jag åt upp helt , mat är inge gott längre för jag mår bara illa utav skiten vafan .


Nej nu ska jag glo runt på nätet en stund , kanske kommer ett till inlägg ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0