Fredag

Denna dag har det inte hänt nå speciellt , vart till byn & tankat upp en massa dunkar till skogsmaksinen & härjat runt i MördarBlå ;) .
Sen va vi till Larsan & Carina & drack kaffe å pratade skit , alltid lika kul :) .
Efter det så bar det hem så lagade jag mat åt mig & älsk , det vart stuvade makaroner & korv , mumma....
Sen åkte älsk & skulle köra extra på pappas maskin & farmor kom hit , innan farmor kom så va svärmor hit med blommar åt oss , tacktack :) .
Sen dök farmor upp & satte om varenda blomma åt oss medans jag städade , så nu är det rent & fint här hemma , wiiee .

Så nu har jag & Raiha vart ut på en riktig skön promenad & ätit en goood macka näär vi kom in :) .
Det här kanske inte är det roligaste inlägget , men det kommer mera ;) .


Jag tänkte ladda upp bilder sen promenaden , men internet är heeeeelt cp !
BLIR TOOOOOKIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0