Magen

Ja magen bara sväller & sväller , det är inte så konstigt som jag äter nu :p .
Såhär mke som jag trycker i mig om dagarna har jag aldrig gjort förut , men jag hänger inte läpp för de e .
Jag är så frukansvärt glad för den lilla i magen .
Men jag börjar få mke tankar , men imorn ska jag ringa mödravårdscentralen & se om dom har nån tid åt mig :) .
-
Folk frågar vad hoppas du att det blir , jag skulle vilja ha en liten busig pojk me namnet Rasmus :) .
Men blir det en tjej så blir jag lika lyckliga .
Sen vet jag inte om jag vill kolla vad det är för kön , jag kommer säkert va så nyfiken & kan inte hålla mig , men jag ska försöka hålla mig :) .

Som sagt , det har blivit lite bloggande , men efter besöket hos barnmorskan så kommer jag igång igen :) .

bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0