Mallig

Allt beröm jag får suger jag bara i mig , det peppar mig verkligen att klarar mig ifrån rökning :) .
Tack ni alla som tror på mig , som peppar mig <3 .
Det betyder jätte mke , en kommentar gör så himla mke för mig .
Ni vet vilka ni är som har skrivit & ni ska ha ett stort tack <3 .

5 dagar utan en cigg !
-

Kropp&Mage
Jag känner mig uppsväld på nå vis , ungefär som en vattenballong .
Känner mig väldigt tung & hängig .
Magen känns bra idag , lr ja det är ju bara morgon än så länge :) .
Men det kommer uppdatering om allt lite senare :)


Jag som bebis i lastbilen :)


Kommentarer
Postat av: noggan

Bra Carro att du har hållt dej igår/idag oxå! :D hehe sött kort:)

2009-02-06 @ 13:45:45
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Catzie

Duktig tjej som klarar av det här :D brabra :D <33

2009-02-06 @ 14:29:43
Postat av: Anna

Vilken cooling :)

2009-02-07 @ 11:21:17
Postat av: Ronja

grymt söt bild!;)

2009-02-08 @ 21:40:38
URL: http://lovewhoyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0