ojoj

Nu har jag inte skrivit på ett tag , SKÄRPNING CAROLINE !
Jag lovade mig själv att jag skulle va duktig på att uppdatera & skriva en bra blogg , men inte fan är jag en bra bloggare om jag aldrig skriver nånting :s .
Men nu kommer det komma ett ganska långt inlägg , skulle jag tro :) .
Ska berätta lite om i helgen & så , spännande va haha ;) ?
Börjar med :

Lördag .
Dagen började med Dm i timmerkörning med häst & JAG VART KÄR .
Jag lovar , heeeelt jäkla kär i en häst där , smaskens säger jag bara !
ÅÅÅÅH TÄNK OM MAN FICK HONOM <3
Sen va vi på fest hos Ante , han fyllde hela 30 år , GRATTIS BP ;) .
Vi fick jätte god mat , för rätten va nån skagenröra me räkor på en toast macka , till varmrätt vart det potatisgratäng , fläskfile , kycklingfile & rostbiff , smaaaaskens :) .
Sen vart det efterätt & det vart jordgubbstårta , usch vad man åt :) .
Det gick i fast man mådde illa :p .
Det vart mke skratt & stohej där :) .
Det är ju aldrig fel det e :) .
Ante fick presenter utav oss ( inte bara mig & älsk , det var en skramling till honom )
så han fick ett nytt pilkastnings tavla , ett flugspö & en såndär öltunna med Whiskey i :) .
han verkade glad , men kanske inte över att vi hade slagit in Whiskeyn i en trälåda full med spik så han fick hämta kofot & hamare HAHA
Men det tyckte ju vi andra va kul iaf ;) .
Va väl inte så mke mer den dagen , men jag hade jätte kul :) .

LÄCKERBITEN  , tänk att få ha den hästen<3

Ante , som har problem med sitt paket hihi
Söndag
Då hände det inte så mke , älsk plogade på morgonkvisten iaf .
Sen åkte vi till byn & handlade mat , sen vart vi bjuden på mat utav svärmor :)
Smaskens va de , tacktack <3

Idag
Ja idag åkte vi skoter , jag satt bara & mös , mmm va jag trivdes då :) .
Va var till Sälmsjön & vända med sladden , så nu är skoterleden fin å :) , sen skulle vi bara hem & äta nånting å sen fortsätta till Räka men så vart det inte , det började snöa & sen åkte vi till pappa ist , det va mke bättre nästan .
FÖR JAG KÖRDE SKOTAREN , STOOOOOOLT !
Kan ni tänka er , lilla jag bakom spakarna på den stora maskinen :p ?

Pappa & Älsk :)

Nej nu ska jag titta upp bussar till Uppsala & se hur dom går , sen ska jag lägga mig i soffan & käka chips som jag har tjatat om jäääätte länge & nu har jag dom , mums :) .

Men Puss på er för fan :) .

Kommentarer
Postat av: Catzie

ååh vilken fin häst :D jag blev också kär juuu :D hehe

2009-02-23 @ 20:41:14
Postat av: Irene

funkar armbandet? tänkte jag skulle komma å hälsa på nå tag men de är ju den där tiden som aldrig räcker.. :/

2009-02-23 @ 21:48:03
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0