Skitnödig...

& pissnödig , ja det känns som att jag är det hela tiden fast jag inte är det...
Hm , konstigt ?
Jaa
Men jag läste nånstans , vet inte var nu längre , att den lilla parvlen som man har i magen vänder & vrider på sej reda nu så det känns så , kan det vara så ?
Eller va det bara en lögn jag läste , men det va ju på en sånhär gravidsida , men vilken kommer jag inte ihåg .
Är medlem på alla såna typ :s :p .
Men är det nån annan som känner/känt så under graviditeten , skriv gärna :) .
-
Imorn ska jag & mitt hjärta till barnmorskan & ta en massa prover & grejer :)
Jag längtar men jag är faktiskt lite nervös oxå , det måste jag få vara , det är ju faktikst första gången jag ska ha barn :) .
Jag längtar tills jag får se den lilla i magen , den lilla som jag & min älskade gubbe har tillverkat i "verkstaden" ;) .
Älsk är rädd för att den kan bli lite orangehårig bara för hans skägg är litelite orange , men det syns ju knappt & jag tror inte ungen blir det faktiskt :) .
& för den delen så kommer jag älska mitt barn vare sej den blir orange , blond , brun lr nå annat , för det är vårat barn :) .
Åh , jag är fan mallig , jag ska bli mamma :) .
Visst får man vara de :D ?
Men det känns ju ganska stort , gammalt på nå vis :p .
Jag vet att vi kommer bli fast lr va man ska säga , kommer ju absolut inte ha samma fritid som vi har nu , men va spelar det för roll ?
Jag känner att jag har levt livet , gjort det mesta , lr jaa mest satyg faktiskt :/ .
Spela roll , nu är det som det är & jag är lycklig :D



GRATTIS SVÄRMOR SOM VANN EN RESA TILL ROM :) .


Nej nu ska jag titta på tv me gubben min & vänta på att Beck börjar :)

Puss&Kram
/Caroline

Frän tröja va ;) ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej läste att du mådde illa, det finns typ som armband på apoteket som man ska ha på sig och tydligen ska illamåendet försvinna nästan på en gång, min svägerska har det och hon mår kanon nu.

bara ett tips.

2009-02-15 @ 20:36:30
Postat av: Helena

Rom here we come!! :D

2009-02-16 @ 11:55:18
URL: http://nogg.se/helenadavidsson
Postat av: Camilla

Att du känner dig nödig är pga av livmodern som trycker på blåsan respektive tjocktarmen, det kommer blir ett jäkla springande på toan framöver och skvätt pinka.. blir trångt i blåsan och när barnet börjar sparka så kan det hända att man inte kan hålla sig, men har man bra bäckenbotten från början så ska det vara lugnt men det kan kännas som om du pinkar på dig.. ingen höjdare..=/

2009-02-16 @ 15:27:56
Postat av: Ronja

klart att du får vara Mallig! det är stort att bli mamma! och du ska vara stolt:)

2009-02-18 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0