Söndag

Ja jag har svikit er & inte skrivit nå , men jag har verkligen inte mått så toppen bra .
Har mått illa heeeela dagarna , inte vela ätit nånting m.m .
Men igår så kom Anna & Jonas med sallad & den gick i skapligt bra , sen idag har jag faktiskt mått bra tills nu , nu börjas det igen .
Det sitter verkligen en irriterand illamående klump i halsen på mig .
Men som sagt idag har jag mått bättre så det vart en hjulingstur i det underbara vädret & grilla korv vid stugan , det är ju alltid lika mysigt de :) .
Nu sitter jag & väntar på att pappa ska höra av sej så man kan få åka upp dit & äta hans fiskgratäng . smaskens :) .

& jag kanske är så snäll att jag uppdaterar mer sen , måste ju skriva ett inlägg om magen sen :) .
Det händer ju saker där inne , wiiee <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0