Underbara

Det finns så mke underbara människor som peppar mig , finns där för mig m.m , det finns inte ord till er .
Alla kommentarer jag får om hur det kan vara , tips & allt sånt jag är så fruktansvärt tacksam :) .
Det känns tryggare på nått vis , fråga mig inte vrf men det här är ju första gången & jag är rädd , det kan jag erkänna .
För tänk om det är nå fel lr nånting bara , då går jag under .
Är jag inte ett psykfall så kommer jag att bli , ååååååh nu måste jag lugna ner mig igen :( .
Det är så nära att tårarna ska rinna ner för mina kinder nu ( japp , gravidhormonerna är igång ) , det är jobbigt att vara såhär känslig .
Jag kan ju förfan knappt berätta för Claes hur mke jag älskar honom utan att tårarna ska börja rinna...
& en sak ska ni veta , utan han skulle jag aldrig vara såhär fruktansvärt lycklig <3
Den människan som säger nå dumt om honom , jaaa den lär ju helt enkelt prata om sig själv !

En sak till , jag saknar uppsala !
Uppsala är MITT HEM & kommer ALLTID vara .
Spelar ingen roll om jag flyttar till Thailand , jag är född & uppväxt i Uppsala , så Uppsala in my heart , typ !
Asså det finns så mke underbara människor här uppe ( det finns mke knepigt me ! ) men jag umgås ju inte med nån här uppe , vrf vet jag inte .
Jag är helt enkelt för blyg , föörlåt :(
Jag vet att det finns folk som säger att det är bara att komma över , men nu kommer sanningen .
Jag är för blyg , jag är rädd för att göra bort mig m.m , för jag vet själv att jag är en speciell människa .
Har världens dåligaste skämt , kan liva & dona om jag är på sprallhumör , jag skrattar åt dom mest konstiga sakerna m.m , de är lite av sanningen !
MEN , jag ska övervinna min rädsla så är det bara....
men har jag Raiha med mig , då känner jag mig riktigt trygg !
( ja vi pratar om att åka/gå bort utan älsk )
Så jag har Raiha med mig så känns de mke bra , hon är min trygghet hon med :) .

Slut skrivit för idag , jag ska kasta i mig en mandarin & sen sova .
Mandariner gör så att mitt illamående lägger sej lite , mke bra (y)

Jag älskar min underbara pojkvän så otroligt mke <3

Ännu en gång , tack till alla som skriver , stöttar mig , finns vid min sida , TACK<3


Orkar inte leta nån bild , så de vart en på mina ögon .


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du behöver inte va rädd för att göra bort dig om du skulle komma till mig! :) jag är oxå duktig på det hehe! bara att komma när du vill du är alltid välkommen! vi kan gå ut o gå ta med Raiha så tar vi Julia på kälken! :D <3

2009-02-12 @ 23:45:34
Postat av: Camilla

Det är väldigt förvirrande att vara gravid, jobbigt, man kommer ihåg så väl när man läser din blogg, uscha stackare... (Pga hormonerna inget annat..) Det blit bättre efter vecka 20 ungefär med allt, oftast iaf, men känslig är man hela tiden.. Du ska inte behöva oroa dig över att göra bort dig, ingen är perfekt här i världen och man får göra bort sig..=)

2009-02-13 @ 09:12:49
Postat av: Catzie

Vet du gumman, att jag har aldrig fått det intrycket av att du är blyg, snarare tvärtom. du pratar på & du skrattar och du är DU precis som du ska vara. :)

jag är dock blyg i din närvaro, e väl för att man inte träffats så mycket utan att man mest snackat här på nätet, det e ju så mycket enklare. allt med internet e enkelt, haha nee men det är jobbigt, för man vill inte att det ska verka som att man e knäpp eller dum/elak för att man inte säger så mke.

men det e bara blygheten, jag hatar att vara blyg.

usch.



men du e verkligen inte det, det tycker jag inte. :)



Love u! puss

2009-02-13 @ 17:04:34
Postat av: Elin

Ääh inte behöver väl du vara rädd att göra bort dej, de görjag nog nästan varje dag:S Man ska vara sej själv bara, annars går de ju inte. men, jag själv är ganska blyg så jag vet hur de är. Men du får ha en tanke på att Ingen är perfekt. det är ju så de är, å tuur är väl det! =) Inte kommer nå att gå fel för er med den i magen, kommer gå prima de=)

2009-02-13 @ 20:10:55
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Irene

hoppas du vet att Raiha är välkommen att följa med till mej.. :) kommer valp till mej om 8-9v :D längtar som en tok.. om allt nu går som de ska dom är inte född än.. haha.. kramar..

2009-02-14 @ 00:06:30
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0