Fittpillare

Jag hoppas verkligen att jag får min mens snart , så jag slipper gå till en fittpillare , lr man kanske ska säga kissemurrapillar ( det kanske är finare , va vet ja ? ) , jag hatar verkligen såna !
Jag fattar inte hur fan man kan jobba me sånt , sära på benen & glo i en kissemurra ( fitta ) hela dagarna .
Va finns de för nöje med de egentligen :p ?
Ja vissa tkr säkert de är skit intressant , men jag tkr absolut inte att de är nå intressant att gå dit iaf !
Allt är så läskigt på nå vis , men ligger i en stol jävel & särar på benen & sen står de folk & glor in i MIN fitta & sen pillar dom me nå jävla iskalla saker , kul ?
NEJ FAN HELLER !
Så nu ska jag fan be till gud att jag får min mens , jag hatar att ha mens men när jag inte har fått den på 2 månader så blir nog varenda tjej oroliga tror ja !
& jag äter inte p-piller så jag kan inte skjuta upp den lr nånting sånt .
Hjälp mig att be till gud , lr att nån ger mig ett svar vrf jag inte har fått min mens .
Ni får verkligen inte hoppas på att jag får gå till en fittpillare !

Puss&Kram
/ Fittpillarhataren !

Kommentarer
Postat av: Catzie

usch jag hatar verkligen sånt där.

ja har typ gjort det engång i mitt liv & sen önskar man att man aldrig mer behöver komma tillbaka..



Åh ja fattar inte heller varför folk vill bli gynekologer eller hur fan de stavas..

å när en kille/gubbe är det då börjar man undra. Jag skulle aldrig låte en gubbe göra en sån undersökning på mig, nej fy..det borde dessutom vara frivilligt om man vill gå på såna undersökningar eller inte.. är ju fan ett privat ställe! usch haha ja blev upprörd av detta :p



men hoppas du får din mens snart ialf. ja tänkte på det, kan det kanske inte ha å göra med din viktminskning?

:o:s

2009-01-25 @ 16:32:08
Postat av: Anonym

kan att ha med att göra att det är mycket i livet eller bara att du är stressad osv som kan skjuta upp mensen. eller så kanske du är med barn :) hoppas det blir bra iaf vad det nu är ! :)

2009-01-25 @ 17:26:44
Postat av: noggan

Du kanske är med barn? :) lr så kanske du är mycke stressad, då kan ju mensen komma lite sent. men 2 månader låter mycke, du får känna efter om dina bröst är ömma å om du mår lite illa :P hoppas de löser sej iaf:)

2009-01-25 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0