Nervös..

Uschja , jag börjar bli väldigt nervös över mötet imorn , jag hoppas det går bra !
Håll tummarna för mig , vill inte att det här oxå ska gå åt helvete .
Men vill inte säga för mke idag , utan imorn så får ni veta va de är för möte .
-
Ja gudja , jag har oerhört mke tankar , men ändå inte !
Nej det går inte ihop , jag vet .
Men det är så på nå vis , men det är säkert för att jag gå rhemma hela dagarna .
Jag har så jäkla mke att göra här hemma egentligen , men ändå så får jag inte gjort känns de som .
Är det såhär att bli "vuxen" ?
Jag måste ha ljugit för mig själv när jag intalade mig själv att de va så jäkla enkelt att bo själv , men de är de inte .
Men jag trivs med det väldigt bra , jag älskar att bo ihop me min älskade gubbe .
Det är absolut inge sånt fel , men det är de när jag bodde hos pappa så hade jag ju ungefär jämt sällskap & nån som "tog hand" om mig , hjälpte mig ekonomiskt m.m , men nu står ja ju på mina egna ben .
Ja , älsk hjälper mig väldigt mke med det mesta , men ja ni kanske förstår hur jag menar .
Jag har blivit "vuxen" , det är lite läskigt ändå eftersom det känns som att de inte alls va länge sedan jag låg i pappa's famn & sov middag & sånt där , helt plötsligt så bor jag själv !
Egen lägenhet , en underbar pojkvän & förlovad , de kallar ja nästan vuxen :p .
Men det som stör mig mest är att JAG HAR INGET JOBB !
Jag blir bokstavligen talat toookig på det här , vill ju dra in mina egna pengar , kunna leva , kunna köpa det älsk & jag vill ha .
Men allt kan väl inte hända på en & samma dag , eller ?
Jag får ta några djupa andetag & lugna ner mig lite :p .


Nu tänkte jag gå ut me min kära hund & ta mig en cigg :) .
<3

Kommentera gärna !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet precis hur de är i början när man flyttar hemifrån! skit jobbigt, det är de även nu och då har ja bott hemifrån sen ja va 14 år. Men det ordnar sig alltid gumman! ja lovar! finns här om du vill prata det vet du! <3

2009-01-23 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0