String...

Nej jag har absolut inte påstått att min pojkvän är normal .
Vi satt i soffan & så kände han på min rumpa & så frågade han om det va skönt att ha string .
Ja jag märker ju ingen skillnad längre :p , men så frågade han om jag hade några stora stringtrosor i lådan , så jag gick & kolla .
Ni kan ju lista ut själva att min gubbe testade mina string & nu går han runt med dom & gräver sej i skitan , det va nog inte så bekvämt som han trodde haha .
Men nu vet han iaf hur de känns :D .
-
Idag så har vi vart till skogen & tittat på lite saker :) .
Det är lite saker som är hemligt just nu , men det kommer fram för eller senare .
Men nu får allt vara nyfikna tills dess mohaha ;) .
Efter vi hade vart där så åkte vi hem i lilla blå , fyfan vilken jäkla bil asså , finns ju inga stötdämpare & det vrålar & skriker i bilen så man hör inte va dom andra säger eller nått haha .
Lite kul sånt där å me räääcer saker :) .
Sen vart det hem , så gjorde jag tonfisksallad till mig & älsk , så jäkla gott <3
Det ska göras många fler gånger , smaskens .
Nej nu ska jag lägga mig i soffan & mysa med mitt hjärta .

Förresten , håll tummarna nu för Raiha löper , så nu hoppas ja på valpar :) <3

Uppdaterar kanske senare , puss hej så länge !

Kommentarer
Postat av: catzie

Haha ni e tokiga :p

eller snarare din karl haha :D

2009-01-25 @ 14:38:30
Postat av: Irene

haha varför vart jag inte så förvånad! :D

2009-01-25 @ 21:37:25
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0