trött & drömmar

Usch jag har sovit ungefär 4 timmar sammanlagt inatt , jag drömmer verkligen skit konstiga drömmar .
Inatt drömde jag att jag va i ungefär 6 månaden & vart sparkad i magen , jag vaknade helt anfådd .
Är det normalt att ha sånahär knepiga drömmar ?
Asså jag har skit stora problem att sova på nätterna nu förtiden , det är verkligen skit jobbigt .
Jag fick tipset om att sova ruset utav av mig nu under graviditeten , men hur ska jag kunna göra det när jag knappt kan sova på nätterna .
Ge mig förslag :) ?

Om de är nån som har varit gravid som läser min blogg får JÄTTE gärna ge mig tips om det mesta , alltid skönt att veta hur man ska hantera det här :) .

i mammas mage <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kan vara så i början av grav. att det är svårt att sova, speciellt när hormonerna rusar runt, det blir bättre lite längre fram då du kommer vara helt utmattad till kvällen, Tro mig.. Sen kan du passa på att sova under dagarna om du sovit dåligt under natten, du måste vila..=) Lycka till!

2009-01-30 @ 09:56:02
Postat av: sandra

Hej , tycker det är roligt att följa människors period när dom är gravida, så ville bara berätta att jag kommer följa din blogg så länge jag orkar :D

2009-01-30 @ 11:03:41
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/
Postat av: noggan

jag hade jätte mycke drömmar på nätterna, så de är nog inte så konstigt om du har det, men jobbig var dom. du kan ju gå in på familjeliv.se å läsa vecka för vecka om vad som händer där inne. det tyckte jag var roligt å läsa iaf:)

2009-01-30 @ 13:45:20
Postat av: Jessica

Jag har haft jätte konstiga och jobbiga drömmar till och från under graviditeten. Och kan du inte sova om nätterna villa på dagarna då. jag har inte alls kunnat sova vissa nätter då är det bätre att gå upp och göra nåt en stund..

2009-01-30 @ 16:30:06
URL: http://jezzicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0