Fattiga

Ja efter den här dagen så lär vi nästan vara fattiga tkr man , usch va vi har handla saker :p .
Vi har handlat allt man kan tänka sej typ , allt ifrån bebis strumpor till skarvsladdar...
Men det är sånt som behövs tkr ja :) .
Älsk köpte även leggings , amningsbh & tofflor åt mig , väldigt nöjd :) .
Jag kommer inte ens ihåg allt vi köpte :s , det var för mke iaf :p .
Men det är kul att lösa pengar lite då & då , man känner sej så nöjd på nå vis när man sätter sej i soffan på kvällen haha..
Sen va vi & sprang på Elgiganten , testade en såndär massage stol , säger då de , FYFAN va skön , JAG VILL HA , GE MIG SNÄLLA (a) ?
Jag & Älsk satte oss i en varsin & där satt vi tills hela programet va färdigt , skönt .

Kl 4 så rullade vi till barnmorskan , magen växte dom den skulle , bebisens hjärtljud låg på 130/140 så de va bra det med , jag hade gått upp nått kg , menmen jag är ju gravid ;) .
Våran barnmorska är så go hon , är så glad över att vi bytte :) .
Hade man haft hon i byn så hade man ju ALDRIG längtat tills nästa gång e !

Nej nu ska jag plocka upp alla saker som vi har fyndat , sen blir det film för hela slanten :) .
Har vart & lånat två filmer :) .
Imorn ska vi upp till Millan & låna bälte , tigga kaffe & leka hund efter det så blir det städning för mamma & Göran kommer ju på söndag så man lär ju putsa upp sakerna lite här hemma :p .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du jag satt i såndär stor på Elgiganten igår, håller med dig. Fyfan för att man inte är rik! :D

2009-07-10 @ 22:20:40
URL: http://jeeennaaa.blogg.se/
Postat av: Elin&Wille

Jag tyckte inte hon i byn var så farlig som alla säger, hade några roliga stunder med henne :P Fast alla tycker ju olika=)

2009-07-11 @ 01:31:12
Postat av: Mamma

Nädå,ni behöver inte städa:)

2009-07-11 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0