frääädag

Usch va veckorna går fort fast jag inte gör nå vettigt om dagarna :s , går bara hemma & drar benen efter mig :/ .
Det är sjukt tråkigt , men det är ju ingen ide att söka nå jobb nu tkr ja , för jag hinner bara jobba nån vecka sen ska jag vara mammaledig ju..
Jag börjar ju på nån kurs på måndag som håller på i 6 veckor , vill inte !
Kanske inte behöver gå dom sista veckorna , beror på hur stor jag hinner bli..
Jag känner att jag inte har så stor lust att sitta där hög-gravid :/ .


Idag har jag vart till Mittjasvallen ( tror de heter så ) med Anneli & hennes två barn , barn & barn vette fan om de är :p , ena är som mig & den andra är 18 :p .
Men vi va dit iaf & fikade å hade de mysigt , sen vart de till nå gårdar & titta på gamla hus.. Efter allt flängande så åkte vi till Ica & handlade sen hem å åt lite pizza , jag va väääldigt snål på pizzan , jag tog bara en litenliten bit & åt äpple efteråt ist , vill inte gå upp nå mer :/ .
Men de är ju sånt man får accpetera nu när man är gravid :p .

Jag vill göra nåååååå..... Jämt när man vill göra nå så tar man sej inte nånstans :( .
Fan va jag längtar till körkortet nu , hade jag haft det idag så hade jag bosatt mig hos Ella ikväll men nu går det ju inte..
Claes är i garaget på åkeriet som vanligt & jag sitter här , så JÄVLA värdelöst..
& Ella's gubbe är i Bollnäs så hon har ingen bil..
hade man haft kondis så hade jag fan cyklat :p .


Tiden bara rusar iväg...... <3


Kommentarer
Postat av: ella

Hehe, håller med dig, riktigt jävla värdelöst att sitta och inte kunna ta sig nånstans! Cykla cykla cykla! :P

2009-07-17 @ 18:41:26
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste äta ordentligt så barnet mår bra! Magen kan du ta bort efter...

2009-07-17 @ 19:07:38
Postat av: Caroline

Äter gör jag , de där va enda gången jag inte har ätit normalt..

2009-07-17 @ 20:23:13
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag finns alltid du kan umgås med ! Du är inte ivägen och jobbig som du tror.. Jag trivs att vara med dig din tjockis :P hihi

2009-07-17 @ 20:27:49
Postat av: Helena

Hade du hört av dej hade du kunnat åka med mig och mamma..vi åkte på byn typ halv 7 kväll :)

2009-07-18 @ 00:56:25
Postat av: Maria

Köpte dom byxorna över nätet, alltså de är rätt konstigt material, de är typ töjbart så ja kommer i dom än ;)

2009-07-18 @ 01:08:44
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0