Svar på frågor

Tänkte svara så gott jag kan på era frågor & hoppas ni blir nöjd över svaren :) .


Ska han/hon döpas ? Har ni isf planerat dopet ?
Japp h*n ska döpas , men vi har inte planerat nånting än . Det tar vi sen när h*n har kommit ut :) .

Vem blir gudmor och gudfar ?
Vi vet faktiskt inte , det är synd att man inte kan ha två gudmor för då hade det blivit min syster & Claes syster .
Eller kan man ha två gudmödrar ist för en gudfar ?

Vad är ditt BF?
Våran lilla är beräknad den 3 oktober , får se om h*n kommer tidigare lr senare :)

Hur reagerade din familj och främst claes när du berättade att du var gravid?
Min mamma skrek rakt ut : Jag kan inte bli mormor nu :p . Hon tkr att det inte va länge sen jag va liten men hon har tagit det väldigt bra , likså min pappa tog det väldigt bra , han va väldigt chockad i början , tappade gaffeln när vi åt m.m , men det har lagt sej nu :) .
Claes var med mig när jag var på vårdcentralen & testade mig & han sa bara : Är du gravid så ska vi spara det .
Jag hann aldrig tänka då , men när vi kom hem så kände jag en känsla att jag verkligen vill behålla de .

Hade ni planerat barn, eller gick de av bara farten?
Inte riktigt planerat det , vi sa att det blir när det blir & nu vart det :) .
Så jag vet inte om man kan säga att de va planerat lr inte .

jag vill veta om du svarar på dom andras frågor öppet i bloggen eller privat till dom ?
Jag kommer svara öppet på alla frågor i bloggen & jag kanske kommer försätta att ha "frågestund" .
Det är alltid nå nytt man vill veta så då kan man ha en frågestund i veckan lr nå :)

Hur vill du att ditt liv ser ut om tio år ? Och hur tror du att det ser ut ?
Hur jag vill att det ser ut då ? Bra fråga faktiskt , det har jag inte tänkt på så mke , men jag ska iaf ha fler barn då & bo i hus nånstans på "landet" . Ha ett vettigt jobb så jag kan hjälpa till & försörja oss m.m :) .


Kommer ni bo kvar där uppe när bebisen kommer ? eller har ni planer på att flytta ner?
Vi har inga planer alls på att flytta ner , trivs bra här i huset faktiskt . Visst jag längtar ju ner då & då & man vet aldrig vad som händer med tiden . Men vi blir då kvar här ett tag till , sen får tiden avgöra hur det slutar :) .


Jag hoppas jag har gett er svar på tal , annars så får ni klaga :) .
En fråga till er ,
Finns det nånting jag kan ha gjort bättre ?


Kommentarer
Postat av: ikeakorven ..

du kanske vet vem ja e ? HAHA ! ja tycker du gjorde ett väldigt bra jobb med svaren älskade/saknade Caroline :)

2009-07-08 @ 18:16:32
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Ja usch det var så sorgligt :(

2009-07-08 @ 19:26:42
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja tycker att de hära med två gudmödrar låter bra iaf! :D

2009-07-08 @ 19:34:42
URL: http://nogg.se/helenadavidsson
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Sv. Ja. Det är så konstigt att en så stor man bara försvann... Men men. SÅnt är livet. Tyvärr. Men efter sej har han lämnat otroliga låtar. Michael må vara död, men hans texter kommer leva i all oändlighet.



2009-07-08 @ 20:07:50
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det här med gudmödrar, det kallas numera för faddrar och man kan ha ganska många om man vill det, jag säger också gudföräldrar..=)

2009-07-08 @ 22:07:48
Postat av: janet

Åh vad härligt! Grattis till graviditeten. Jag ska på ultraljud i vecka 17. Kramar.

2009-07-08 @ 23:02:32
URL: http://janetsimage.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet janetsimage.blogg.se, hon kan inte vara sann för hon skulle börja andra ring nu egentligen men sen lägger hon samtidigt upp en bild från när hon slutade 9an och där har hon en klänning från gina som kom ut detta året så hon ljuger ville bara du skulle veta :P

2009-07-09 @ 15:54:30
Postat av: Erika

det är du själv som bestämmer hur många man vill ha, har själv 2 gudfarsor och gud morsor :)

2009-07-16 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0