Tappat känslan

Är det nå fel på mig , jag har tappat graviditetskänslan , jag känner mig bara allmänt fet , klumpig & ivägen :( .
Är det normalt att man kan känna sej såhär då & då ?
Visst jag mår illa & äter jag för mke så kommer de upp typ , inte att jag spyr men de kommer utav sej själv för de är typ för trångt där nere .
Så för nån kväll sen så kom de både ur mun & näsan på mig , skit vidrigt :/ .
& foglossningarna ska vi inte ens prata om , det går inte att beskriva hur ont jag kan ha till & från...
Jag höll på att inte ta mig upp för källartrappen imorse , jag fick sätta mig ner & försöka få de att släppa lite , de gör så ont så tårarna rinner på mig !
När de gör så ont då har jag verkligen lust att hänga mig själv lr att ge upp helt & hållet..
Men det går ju inte , de är ju bara att plågas vidare å stå ut dom här sista två månaderna , jag får ju nå väldigt vackert utav all smärta & plåga :) .
Det som är positivit me smärtan de är ju att gubben blir lite extra gullig , de är ju aldrig fel haha :p .


Jag älskar dig Claes Davidsson ♥


Vi får se när min data är redo att användas igen , saknar den & alla bilder !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är fullt normalt att du känner så, det går ju i vågor hur man känner sig, vacker, ful, vacker fet osv=) Hormonerna gör så mycket...=) Men det är synd om dig med foglossningarna alltså, tråkigt nog så kommer det inte bli bättre förnst bebisen är ute=( Stackare! Kan du inte ta alvedon eller nått så det lindrar lite?

2009-07-31 @ 15:36:01
Postat av: maria

ja när dom är lite extra gullig när man har ont är guld värt! till och med jocke är de åt mig och skriver kram och sånt nu, tro de eller ej. (:

2009-07-31 @ 21:42:00
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Pety' snart mami

Vet hur du känner dig.. ibland mår jag skitbra och älskar att vara gravid. Ibland mår jag så dåligt att jag bara vill gå å lägga mig så att omvärlden slipper mig. Men det är bara att kämpa.. i slutändan får vi något vackert och underbart :) augusti imorgon :D

2009-07-31 @ 22:53:21
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag är framme på mårtes redan vid 12 typ :) Börjar ju tåga från göteborg 05.07 puuuuah mig

2009-08-01 @ 14:57:24
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag kände precis samma sak... =) Men det går över. Fin blogg föresten !

2009-08-02 @ 12:14:23
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Mia

Roligt att ha hittat till din blogg! =)



Oh thank God att någon mer känner exakt som jag!!!

Vi får bara hoppas att våra 62 dagar går snabbt och att de små kommer ut i rätt tid och inte får för sig att bo kvar där inne på övertid =)



"Miss Marilyn"

2009-08-02 @ 19:03:28
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Mia "MissMarilyn"

Roligt att ha hittat till din blogg! =)



Oh thank God att någon mer känner exakt som jag!!!

Vi får bara hoppas att våra 62 dagar går snabbt och att de små kommer ut i rätt tid och inte får för sig att bo kvar där inne på övertid =)



"Miss Marilyn"

2009-08-02 @ 19:04:31
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0