-

Idag blir det att åka till Bollnäs & träffa Annika , äta mat & leta present till Helena :) .
Ska även titta om "startpaketet" med bebiskläder har kommit..
HoppasHoppas !

Mina fingrar , ben & grejer har börja svällt nu , inge vidare kul :( .
Snart åker väl förlovningsringen av , de är den jag är mest ledsen över ju , vill ju verkligen ha den på fingret inte runt halsen..
& jag blir tokig på mina bröst !
Men jag ska väl inte klaga , det blir väl bara värre med tiden tänker ja ?!
Har ju aldrig vart gravid förut så jag vet inte :p

Min lilla älskade bebis rullar runt där inne mer & mer :) .
Oj va lillen härjade omkring igår kväll , de va jätte mysigt men när man får en smäll på vissa ställen så är de inte skönt alls , då vill man inte att lillen ska härja så mke just där..
Ibland vill jag inte veta hur det känns när dom sparkar på revbenen när det närmar sej slutet , de kan inte vara skönt alls :p .
Det är bara 123 dagar kvar till beräknad förlossning :) .
Läääängtar efter dig mamma's lilla busunge :) ♥



Bebisbulan i Vecka 23


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, ja brösten kommer läcka mer och mer framöver så det är bara att du vänjer dig, skaffa amningskupor så du slipper tvätta kläder och sånt jämt.. Sen måste du akta dig lite för att bli kall om brösten om du börjar producera mjölk för man kan få mjölkstockning om dom blir kalla och det är INTE roligt, gör så attans ont alltså, tänk på det om det drar kallt..

2009-06-02 @ 11:55:45
Postat av: Jessica/Julia

kan lova att det inte är nå skönt alls när dom sparkar på revbenen, då kan ja lova att det känns att man lever verkligen :P o tjockis blir du med ser jag ;) <3

2009-06-02 @ 19:02:16
Postat av: cattis

snart e h*n där hos er :D

tänk va snart det kommer bli :) man kommer ju inte hänga me :p <3

2009-06-02 @ 21:58:20
Postat av: Jessica Olsson

gud va jag vill ha bebismage igen.. Får jag låna din en timme ?? :P Bebis dags för mig snart å.. Håll tummarna :D vi ska försöka iiiih ;D

2009-06-04 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0