-

Usch jag har så ont i tandköttet , de är helt inflamerat :/ , vet inte vad jag ska göra åt skiten heller :( .
Jag vet att de kan svälla m.m , när man är med barn men det blir ju absolut inte bättre för att jag har den här j*kla tandställningen i käften som jag bara vill slita bort :( .
Önskar att allt de här va klart snart , men de kan inte vara så jätte länge kvar ändå tkr ja (?)

Jag har inte gjort så mke idag , dammsugit , diskat & tvättat är väl de enda vettigt som har blivit gjort .
Man har ju inte så stor lust att göra nånting när det är sånt här väder :( .
Gubben är på brandövning å , så de är extremt tråkigt här hemma just nu , tur så finns ju folket på msn :) .
Mke trevligt att prata me Ella & Maria , båda är ju gravida oxå så man har ju nå gemensamt att prata om då ju :) .
Skulle va as kul att lära känna er ännu mer :) .

Bebisen :
Ja den lilla bråkstaken ska vi inte ens prata om just nu , gud vilken livlig unge :o .
Jag förstår inte hur busungen kan leva om så mke som den gör , de är helt otroligt tkr ja :p .
På nätterna är det inge kul när man t.o.m vaknar utav att lill*n livar runt därinne , man är ju så jäkla trött på dagarna då :( .
Men visst de är mysigt å , att ha ett litet liv där inne som bråkar me mammsen :) .
Får se om lill*n är lika livlig när h*n kikar ut i denna värld , mamma läängtar !

Nej nu blir det en kopp te & titta på tv , hörs mer :) .

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror nog den lille där inne ska heta vilda eller vilde i stället ja ;P den verkar herja på så mycket hehe! :)

2009-06-15 @ 20:55:39
Postat av: Jessica/Julia

tror nog den lilla ska heta vilda eller vilde ja :P verkar som att det e en sån där inne ja hehe

2009-06-15 @ 20:57:04
Postat av: Jessica/Julia

men! nu blev de hundra inlägg av mig :P trodde inte de andra kom med ja ju! därför skrev ja ett nytt! :P klant jag

2009-06-15 @ 20:57:53
Postat av: Maria

nemen då har vi något mer gemensamt, min lilla bebbe lever runt som bara den kan ja ju säga :P

2009-06-15 @ 21:30:30
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Då har vi två saker gemensamt då, den där jäkla tandställningen och livlig bebis i magen! =)

2009-06-16 @ 15:57:45
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0