-

Ja va ska man säga , öhm , vädret har ju var bättre idag men de hade ju kunnat gett f*n i att blåsa så mke så hade det vart kanon tkr ja :) .
Imorse så åkte jag me Älsk & jobbade , har åkt lastbil hela dagen , det har man ju aaaldrig gjort förut i livet (a) .
En annan är ju typ uppväxt i lastbilen , ska börjas i tid sägs de ju så pappa & mamma konka runt på mig i lastbilen runt hela sverige typ , lite fränt å :) .
Men jag & älsk har bara vattnat vägarna åt Jonas så han har kunnat hyvla , människor måste tycka dom är dum i huvudet :p , har regna i flera dagar å så vattnar dom idag haha ;) .
Men vägarna blev då riktigt fina tillslut iaf , de är ju aldrig fel :) .


Idag har jag & mitt hjärta vart tsm i 1år , & fler ska det bli me min kärlek ♥
Tänk vad jag älskar den karln , de är obegripligt :s .
Fast nu under graviditeten så kanske det inte har verkat så , jag vet inte vrf :s .
Ibland kan man få värsta hatkänslorna m.m , men det går ju över men ändå...
Jag läste iaf om det där & de är normalt hos vissa , skönt så slipper man va ensam om de :p .
Tur att Älsk står ut med mig iaf , det är jag glad över hihi :) .
Jag är fruktansvärt glad över som har honom vid min sida , han är bara min min min :*
Jag älskar dig Claes Davidsson ♥
16/6-08 , vårat datum föralltid !




Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till er=)

2009-06-16 @ 16:37:46
Postat av: Elin Kratz

Ja men precis, självklart är jag jätte stolt över min mage och jag vill det här mer än något annat, det är inte det men det är ändå störande när folk heeela tiden ska stirra!!

2009-06-16 @ 17:38:36
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh jasså :) Min kille är uppväxt i Uppsala :)

Han har bott där i 14 år.

Och grattis :DDD

2009-06-16 @ 17:40:56
URL: http://[email protected]
Postat av: cattis

Grattis Igen till er :D <3 må det bli oändligt många lyckliga år framöver också :) hihi PUSS <3

2009-06-16 @ 17:50:51
Postat av: Elin Kratz

Näe, jag har inte köpt ett endaste plagg på mammaavdelningen :) Jag kör med allt som jag hade innan!

2009-06-17 @ 12:53:59
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Elin Kratz

Men jag tycker att modet är så anpassat idag, det är ju så mkt stora kläder och så.. jag får inte igen byxorna jag heller men jag har köpt ett belly belt som man sätter som en förlängning på knappen och i hålet på byxorna som man redan har :) Det är kanon!!

2009-06-17 @ 16:46:37
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0