-

Gårdagen va faktiskt väldigt bra :) .
Dagen började med en promenad hem till Farmor & åt lite tårta med Tommy , Susan & Farmor såklart , de va inte helt fel ;) . Min farbror kan baka han , tydligt de hehe ;) .
Efter det så tog vi en promenad hemåt & sen vart det en promenad hem till Solveig & Yngve , där va det lunch så vi gick dit & åt goda maten :) , det satt inte fel efter alla promenader :) .
Sen smet jag & Älsk hem å la oss på soffan å kramades å sovmiddag vart de t.o.m , efter de så hoppade vi in i duschen & gjorde oss i ordning för stångresning..
Kl kvart i 6 så pös vi ner till stången & det där , gick runt & pratade lite skit me folk innan sen tittade vi på när dom reste stången.. Sen kollade vi även på stubbkastning lr va de heter :p .
Runt halv 9 , 9 så va jag halv hungrig & hade verkligen skit ont i höften så jag vankade hemåt me älsk så vi åt lite & tittade på tv , de va verkligen skönt att få sätta sej ner..
Sen runt halv 11 så gick Älsk upp till Ante & drack nån grogg me folket där & jag satt hemma i soffan å tittade på Rånarna , det gjorde inte min höft nånting :p .
Satt & åt honungsmelon , tända ljus & drack vatten , de va inte helt fel :) .
Halv 1 tog filmen slut , mke bra film & då kom även älsk hem , nykter & städad :s :p .
Han är knäpp han , man säger åt honom att gå iväg & dricka me folket han som kan men så kommer han hem nykter haha , men skönt å han kan ju bli så dålig :) .

Idag
Imorse så åkt vi frukost å tittade på Ice Age på tv:n , den filmen är ju så bra :)
Sen efter det så tog vi hunden & gick en promenad runt bruket & sen hem , satte mig framför datan & brände värsting skivan ;) , sen åkte dammsugaren fram , de vart tvättvikning & diskning så nu är det gjort oxå , mke skönt :) .
Ikväll blir det grillning , ska bjuda Farmor på mat tänkte vi :) .
Hon hjälper & ställer upp så mke på oss å är hundvakt å kattvakt hit å dit så då bjuder vi på mat idag :) .

Oj vilket lång inlägg de vart , men ibland så bara ramlar de ner ord på bloggen & ibland inga alls :p .

Bebisen:
Jaa va ska man säga om bråkstaken :p , jag får helt enkelt inte soffan för henne som jag tror det är :p .
H*n sparkar & har sej hela tiden verkligen , imorse tänkte jag : Äntligen lite lugnt där inne , men fort jag satte mig i soffan så började h*n igen.. Förstår inte hur h*n orkar hålla igång :p .
Är h*n så här livlig när h*n kommer ut så kommer man ALDRIG få en lugn stund haha..
Vet inte vrf , men min känsla för att det är en tjej blir bara starkare & starkare , det känns verkligen som att det är en Felicia ♥ .
Gör absolut ingenting , så gulligt me små tjejer ju :) , man blir på så gulligull humör när man ser små flickor me små rosa klänningar lr nå , ååååååh myyyyyyyys :) .
Märks om ungefär 105 dagar va det är där inne :) .
Mamma älskar dig din bråkstake :) ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

jaa, attans också.. fast kanske lika bra att vi bor en bit bort annars hade de nog blivit mycke bakande och ätande ;D haha

2009-06-20 @ 17:09:25
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det är inge trevligt alls. hoppqas du sliper åka på gallsten, det är ju vanligt när man är gravid, jag fick det en vecka innan moa kom.. nej det är faktist inte jag som gjort bloggen :P

2009-06-21 @ 00:16:15
URL: http://jezzicapettersson.blogg.se/
Postat av: nettan

Tror du har en pojke ja

2009-06-21 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0