-

Bollnäs hela dagen med Syster , har haft en jätte mysig dag faktiskt :) .
Gick & köpte present till Helena , sen gick vi till Ramo & käkade Naschotallrik ( lr hur de stavas? )
satan va gott de va :) .
Sen gick vi till Dressman där jag spenderade en massa pengar på Älsk & sen vidare till Intersport där jag handlade tofflor till mig & Älsk , han har fått en del saker idag , men det är han värd :) .
Sen efter det så gick vi till Max & käkade Dumle glass , mums !
Sen bar de iväg hem till Annika & satt å tittade på tv i väntan på att Anneli skulle komma & hämta mig .

Tänk vad jag älskar min pojke ♥


Nej nu ska jag börja med maten , älsk är på brandövning så de blir sen middag för oss :) .


Magen :
Jag har haft en jätte knepig magvärk idag , det känns som man är jätte pissnödig men när man sätter sej på toa så kommer inget :s .
Det är jätte jobbigt för man springer ju på toa hela tiden för det känns som man behöver det .
Men det kanske släpper snart :) .
Tänk det är 3 månader kvar , sen kommer mamma's gounge ut ♥


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bebisen trycker kanske på urinblåsan, har du otur så kan det vara så resten av tiden ifall inte bebisen flyttar på sig, annars kan det vara urinvägsinfektion så du ska nog prata med barnmorskan om det..=/

2009-06-03 @ 09:29:28
Postat av: sofia - 19 & ung blivande mamma

Ja visst var de söta?! =) Tack så mycket! Vet ni kön på eran lilla/e? :P

2009-06-03 @ 16:53:30
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: sofia - 19 & ung blivande mamma

Okej, jag vet inte. Det spelar ingen roll vad det blir ändå så.. :)

2009-06-03 @ 19:48:14
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0