-

Hemsk natt , har haft jätte ont :( .
Både i revben & höften , svanskotan & de..
Fyfan va less jag va inatt , tårarna rann & jag kunde knappt röra mig :/  .
Usch !
Men jag pratade med Gunilla precis om praktik & det , jag behöver inte praktisera mer , ska vara hemma & ta hand om mig & magen tyckte hon..
Så det kändes skönt , vill inte anstränga mig för mke nu när det händer så mke i min kropp & jag vet inte ens vad som händer & sker med den..
Det är både läskigt & mysigt att vara gravid , men det är ju så hemskt mke som händer som sagt .

Nu ska jag ta mig ner till källaren & sätta igång en tvättmaskin .

/ Caroline


Kommentarer
Postat av: Ella

Okej :p Jag är nästan helt säker, hade bra koll på det :p

Men kan ju hända att vi får ett annat datum på ul. Kram

2009-06-03 @ 11:09:21
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0