-

Vad ska man hitta på idag då ?
Asså man vågar ju inte lita på vädret heller :s .
Älsk är i garaget & pillar på sin traktor..
Så jag funderar på att ringa pappa så får han hämta mig så jag kan åka till sten & Birgitta å titta på grisarna :p .
Får se om han har lust med det..
Åh jag vill hitta på nå skoj idag ju , jag är på värsta humöret ju haha :D .
Men det är tack vare dom bästa låtarna
Eminem - We Made You
&
Manian - Welcome To The Club
dom två låtarna spelas på högsta volym :) .
Jag är överlycklig att jag har riktigt ljud till datan så man kan kräma på lite , yeeeeah ;) .

Nej men jag skriver väl nå drygt inlägg sen igen ;) .

DET VACKRASTE LIGGER I MIN MAGE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0