Älska

Nu kommer det 12 stökiga bilder på vårat hem , klaga inte de är inte ni som bor här ;) .
& jag TRIVS VÄLDIGT BRA !

Soffan å de , jag håller på å viker tvätt medans & filtarna ligger där så Raiha oxå får ligga :)

Fönster & grejer ;)

Sådär ser de ut för tillfället , men när de finns pengar så åker de ut & så blir de tv på väggen .

Min såkallade datahörna , men hamnar lätt i soffan xD

Köket som jag äääääääälskar :D

Storm trivs me köket :D

Köksbordet & stolarna ska vi göra om , bordet ska vi göra hål i mitten & lägga sten/kakel ist , sen måla de vitt ;)

Hallen... Står man ute så ser man RAKT in i vårat sovrum , de ska hängas upp nånting där snart ;)

Dörrar , längst bort till vinden , mitten källaren & den man ser litelite utav går till toan :p

Älsk's sida utav verkstaden ;)

Min sida utav verkstaden ;)

Badrummet .

Nu har ni fått se de me ;) .

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

sjukt mysigt ju ! :)

2009-06-11 @ 16:16:28
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Maria

fiiint :D

2009-06-11 @ 17:21:38
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Elin&Wille

Nu blev ja glad:) Fint =) Tapeterna känner man såklart igen ;) Å gardinerna i sovrummet, sånna hade vi oxå tidigare i vårat sovrum ;) Stolar har vi oxå lika som er:) J har ju gått trätekniska han oxå så han har oxå gjort sånna =)

2009-06-11 @ 19:56:59
Postat av: Ella

Shit va fint!! Allt var ju skitsnyggt!

Hoppas allt är bra med dig:)

2009-06-11 @ 21:30:12
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Iréne

oj de va länge sen jag va hos er nu ser jag.. :) synd att jag inte va hemma när ni ville hälsa på.. passa dej för å måla vitt.. jag får i varje fall tok mycke fläckar på mitt bord som inte går bort! fast de knaske är jag som har dålig färg.. kram

2009-06-11 @ 22:25:44
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Anonym

vilken fin hussyn :D riktigt mysigt såg de ut :)

2009-06-11 @ 22:41:56
Postat av: cattis

mitt namn stod inte med :p

2009-06-11 @ 22:42:58
Postat av: Carola

Fonden ni har i sovrummet, visst är den röd o har silver ringar? I så fall ha vi lika i sovrummet, fast vi har alla väggar! Kram

2009-06-12 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0