gäsp

Jag är verkligen jätte trött , har knappt fått sovit nå inatt :( .
Lill*n har sparkat & levt om , vänt & vridit på sej..
Visst det är mysigt , men jag vill ju sova å & jag tror inte sparkarna blir snällare med tiden heller :p .
& jag har så ont på höger sida idag ungefär som mensvärk fast värre , det är ju knappt så man kan gå :( .
Men ska iaf testa ta en promenad med hundarna så får vi se om det släpper lite .

Jag & Älsk har suttit & fundera på vart vi ska föda , å de lutar emot uppsala faktiskt..
Så åker man ner till mamma nån vecka innan å myser runt där om de går bra för dom :p .
Jag trivs ju lixom på det sjukhuset å så , lr ja ingen trivs på sjukhus men Uppsala's är lite bättre än andra :) .

Näe jag skriver nog mer sen :)
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket :) Och grattis till ert väntande barn!!

Ja, dom där människorna borde låsas in.. :/

2009-06-08 @ 11:20:29
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Elin [Freakshow - Chihuahua]

Ja :)

Funnyfur har underbart söta kläder :P



Men tack!

Tycker dock din är mycket finare!



Va roligt att du är gravid, grattis! :)

2009-06-08 @ 14:24:01
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Maria

nepp :P hehe, naaw va sött ^^, undra hur min bebbe kommer sparka omkring sen, eftersom den är redan som en torktummlare :P hehe

2009-06-08 @ 17:15:51
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaa!!Jag vill att ni kommer hit och får bebisen=)

2009-06-08 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0