Gävle

Ja igår va jag & Annika till Gävle , dagen började åt helvete tkr ja !
Vi hoppade på tåget å satt där som två fån , jag mådde illa så de gjorde ju inte saken bättre :/ .
Sen ropar dom upp att de är fel på nå elskåp så vi kan inte fortsätta med tåget så vi skulle få byta i ockelbo till buss , mmm KUL , nej inte ett jävla dugg !
Fattar inte att de ALLTID ska strula när vi ska till tandläkaren , det går fan inte en gång utan att de strular :s .
Men vi kom då dit iaf & så hade vi ganska lite tid på oss att äta så vi letade resturang , men efter många om & men så gick vi in på Terassen & beställde en 3 rätters middag på kina + efterätt..
Kl va ungefär 5 - 10 över när vi hade beställt , vi fick in maten åt upp den väldigt snabbt , fick in efterrätten som vi kastade i oss & så ut , det tog oss ungefär 20 - 25 min att äta :p .
Men vafan , vi skulle ju vara hos tandläkaren halv ;) , vi kom 2 min sent typ , men va gör det då haha ?
Vi hade iaf kul :D .


Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja något ;) ja han har en tjej från usa tror ja :P prata engelska ialf :P

2009-06-10 @ 10:19:32
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0