kärlek..

Ja , jag vet inte vart jag ska börja i det hela ?
Det är så mke jag vill skriva..
Jag älskar dig ,
det är tre ord som jätte många bara
slänger ur sej till vem som helst & hur som helst .
Men dom där tre orden menar jag verkligen när jag säger dom till dig ,
Claes Davidsson .
Jag tror du aldrig kommer förstå hur mke du betyder för mig , hur mke jag älskar dig !
Du är allt & så fruktansvärt mke mer .
Du är min sambo , min älskade pojkvän , du är pappan till mitt barn .
Att just du valde mig det kommer jag aldrig förstå..
Men jag är fruktansvärt glad över att du gjorde det , skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig nu !
Du är allt jag vill ha vid min sida hjärtat ♥ .
Jag hoppas på så många fler dagar , veckor , månader & år med dig .
Vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig !

/ din bara din ♥



Kommentarer
Postat av: Elin&Wille

sött:)

2009-06-04 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0