Menshumör

Jag är less på det mesta , känner mig fet & ful..
Känner mig bara ivägen , skulle kunna gråta för minsta lilla..
Känner mig som en flodhäst med svettlökar & svullna fötter med världens fotsvett..
Känner mig inte bekväm runt folk , känns som alla glor & tänker : Fan va fet :o .
Ja jag kanske inbillar mig , men de är såhär jag mår just nu idag :s .
Det är inte det minsta kul !
Idag längtar jag efter min kropp , min smala kropp som jag måste säga är snygg nu faktiskt..
Det tyckte jag inte innan , men nu gör jag det..

Menshumöret kanske går över tills imorn , hoppas de !
Det är väl vanligt att känna såhär , kanske ?

Kommentarer
Postat av: nathalie

känner igen det där ;p känns så ibland för mig med.

2009-06-30 @ 21:25:48
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

känner igen det där ;p känns så ibland för mig med.

2009-06-30 @ 21:26:23
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kanner precis sadar har pa rhodos ocksa.. sa himla jobbigt.. vill bara hem :/

2009-06-30 @ 22:34:51
Postat av: Carrofornis

Va jobbigt! Jag kan känna sådär fast jag inte är gravid, fast de kan väl alla.. om de va nån tröst och du e inte ful!! Hoppas de går över kram

2009-07-01 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0