Mongo

Haha både jag & Älsk känner oss som ett mongo idag , vrf vet vi inte :p .
Men asså jag känner mig as seg & typ efter haha xD .
Men det är väl inget nytt att jag är efter , de är jag ju oftast ;) .
Men det är ju därför vissa tkr om mig säger dom , dom kanske ljuger vad vet jag haha ;) ?

Usch & fyyyfaaan & alla jäkla svärdomar som finns för att åka till gävle idag !
Asså det är vägen DIT & HEM som stör mig sjukt mke , men när man väl kommer ner så är det ju lugnt ..
Men de är bara att bita ihop :p
Det är ju inte så långt kvar iaf , de är skönt :) .
Idag så ska Soc betala min tandläkarkostanad som slutar på 13 000 typ...
Tur att jag slipper det (y)

Nej nu ska jag göra mig iordning , RallyFarmor ska köra mig halv 12 :) .
Hon är frän hon & mke bra :) .

Men jag skriver mer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0