Sparken

Jag har fått sparken , t.o.m flera gånger , både igår kväll så jag trodde jag skulle gå under jorden för jag vart så glad & en massa imorse , men h*n kanske vart sur imorse för jag buffade & knuffade lite :p .
Gud vilken känlsa , det går inte att beskriva de :) .
Första sparken jag fick tänkte jag : Men va vare där , va de en sprak ?
Så jag va tvungen att buffa lite & det kändes likadant då så då va de en spark & mitt smile åkte upp bakom öronen typ haha :p .
ÖVERLYCKLIG


Bara för att skryta lite , mina läsare bara ökar & ökar , nu ligger dom på 215 stycken :) .
det är en del de & roligare blir de att skriva ju :) .


LYSSNA & NJUT :D
http://www.youtube.com/watch?v=UNDdvPOt1qg&feature=related

Kommentarer
Postat av: cattis

ååh va härligt, förstår att de måste vara helt obeskrivligt underbart :)

jag vill också ha en liten underbarling i mig :P hihi

2009-06-06 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0