Totalt

Värdelöst !
Finns inte ett skit att göra , Älsk sover , tvn funkar inte , det regnar ute , jag har inga pengar...
Ja jag kan säkert fortsätta hur länge som helst me att klaga , känner mig på värsta klaghumöret just nu :o .
& jag har hittat världens sötaste bebiskläder , men sjääälvklart så finns de inga pengar , måste kolla om jag får låna pengar av nån , för dom finns i Söderhamn & jag ska dit på Fredag å det är sista dagen..
Asså Söderhamn är ingen plats man bara åker till sådär ändå , det ligger åt fel håll på nå vis...
Fan att man inte kan vinna pengar , typ 300 det skulle räcka precis till kläderna då ;) .

Asså de känns som de bara jag som är intresserad utav bebis saker å de här hemma , vrf känns de som att alla bara tkr jag är jobbig för :/ ?
Jag vill ju lixom inte springa i sista veckan som en dåre på alla affärer , visst jag är bara i Vecka 24 , vecka 25 på Söndag..
Alla säger hela tiden : åååååh du har så mke tid på dig !
Men NEJ , tiden bara springer iväg & snart sitter jag här med en bebis & då vill ja ju att de ska finnas saker..
Usch va less ja blir på nå vis :/ , alla bara suckar åt mig :( .
Jaja , jag får fixa fram pengar på ett lr annat sätt för jag vill verkligen handla dom där kläderna nu när det är ta 3 , betala för 2 !


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du ska handla!

Känner mig också lite stressad och vill ha allt klart och så innan bebisen kommer.

2009-06-10 @ 18:03:47
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Jessica/Julia

du är absolut inte jobbig, jag förstår dig precis att du känner dig stressad.... det är fullt normalt, du vet att du bara kan skicka iväg ett sms eller skriva på msn om du vill prata! <3

2009-06-10 @ 18:59:08
Postat av: Ella

Jag har redan börjat köpa kläder, och är ju bara i vecka elva än så länge. Känner också att jag vill ha tid på mig nu när jag orkar och inte stressa i slutet :p

2009-06-10 @ 19:33:26
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Maria

mm de gjorde ja, men helena som jobbar innom sjukhus, sa att någon gång går bra, men gör man de ofta kan de bli farligt.. ja de är otroligt långt till oktober, suck. men mycket vi ska hinna innan de ändå ;)

2009-06-11 @ 09:48:55
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst va de :)

haha aa men raggar nog till mig en data där så ja kan blogga på kvällen isåfall ;).



ja de skulle de va, de jobbigaste va att han sa att han gillar mig och allt igår, men orkar inget förhållande, då känner man sig bara dryg och så..

2009-06-11 @ 10:30:35
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0