Våran

löööövehistoria ska jag försöka berätta i detalj nu ;) .

April förra året så jobbade jag på macken här i Voxna , jag tänkte aldrig på om det var nån speciell person som kom flera gånger om dagen lr nå.. Jag skötte mina sysslor & tog betalt som jag gjorde precis me alla andra .
Sen en onsdag lr torsdag tror jag det var så berättade Carina ( hon jag jobbade med ) att jag har en beundrare som bor här i bruket.. & hon frågade om jag inte har lagt märke till att det är en pojk som kommer bara oftare & oftare hit & stannar bara längre & längre för varje gång ?
Neej sa jag & vart helt röd i ansiktet & försökte verkligen få hur henne vem det var..
Men hon vägrade att berätta för hon mös utav att jag inte fick veta , dumma henne :p .
Men iaf , så jag rodnade ju för varenda kund tillslut ju , de va ju JÄTTE pinsamt men man visste ju aldrig om det var "drömprinsen" som stog framför mig..
& fantasin skendade ju iväg åt sitt eget håll om hur han såg ut & vad han jobbade med & man gick ju nästan & dag drömde hela dagarna där :p .
Så en dag så skulle jag ta betalt utav en kund men visste inte priset & Carina va borta typ , så jag sprang ut på lagret & där stog hon med min beundrare & jag tvär vände & sprang RAKT in i ett bord , fick as ont & hoppade ut därifrån , så som jag rodnade då har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv haha .
Så när hon kom in så sa jag bara : Fan ta dig Carina :p .
Hon kunde ju ha sagt nå tyckte jag då så jag slapp skämma ut mig som jag är VÄLDIGT duktig på..
Men hon sa då iaf : Men nu har du ju sett honom & han har frågat om mig hur gammal du är & om du är singel & det är du va ?
Jag : Ja jag är ju de :p .
Carina : Ja men faaan va bra , ska skicka ett mess till honom nu direkt haha .
Jag : Men säg vem det är , jag vill ju veta vad han heter...! Jag kommer ju bli tokig :p
Carina : Okej då , han heter Claes Davidsson & bor här i bruket .
Jag : Hehe okej * fniss* ( & knallröd i ansiktet )
Så jag la det namnet på minnet & tyckte de va jätte jobbigt när han kom in..
Han satt & drack sitt kaffe & följde mig med sin blick vart jag än gick & log sådär fint som bara han kunde..
Men dagen tog slut & jag skulle åka till Alfta & festa den kvällen , så de bar iväg dit & jag vart fullare & fullare..
Satt mig framför datan där i Alfta med min syster & försökte viska till henne
Jag : Sök upp Claes Davidsson i voxnabruk  på www.hitta.se *slödrare som bara den*
& det gjorde hon åt mig , så jag tog nret & skickade iväg ett sms till honom .
Smset : Hejhej , vad gör du för kul ?
& Fick tbx : Vem är du ?
Jag : Carro ifrån macken ;)
Han : Okej , dig som man har spanat in så länge ;)
& sen fortsatte smsandet ett bra tag in på natten & det vart bara värre & värre för ingen av oss va riktigt nyktra ;) .
Men sen dagen efter så bestämde vi att vi borde träffas nån dag..
Det tyckte vi båda två lät jätte bra..
Men så vi fortsatte smsa i en vecka ungefär & alla retades med mig hela tiden , fort tfn pep så vart de livat på macken haha :p .
Men sen fredagen där på så kom vi fram till att vi skulle ha filmkväll .
Okej tänkte jag , han får bli mitt One Night Stand , sen drar jag..
För mer än så vill jag inte ha , alla måste ju få sej en omgång när man är singel haha
Men så jag gick ner till honom , SÅÅÅÅ PINSAMT tyckte jag..
Vi satt där & tittade på filmen & sa inte så mke , sen la jag mig ner för jag började bli JÄTTE trött , men vågade inte säga nå & JAG SOMNADE :o .
Ni ska bara veta vilken chock jag fick på morgonen , åh herregud jag trodde jag skulle dö vafan :p
Men iaf , han vaknade till han med & frågade om jag va hungrig & de va ja ju , så vi åt lite frukost & sen satt vi bara där & glodde på tv..
Tillslut så sa jag att jag skulle hem & duscha , så jag drog hem & gjorde de & hade absolut inga planer alls på att gå tbx !
Men han smsade & det pirrade till i kroppen , det slutade med att jag hamnade hemma hos honom IGEN..
På kvällen där satt vi & drack nån öl & tittade på film , igen :p .
& jag vart pratigare än jag borde & jaa :p .
Sen *host* "råkade" vi hamna i säng & som jag sa : One Night Stand, INGE mer !
Det va bara så , jag skulle aldrig mer träffa honom efter de ju..
Dagarna gick & vi umgicks varje dag , pratade & smsade som två dårar fort vi va ifrån varandra nån timme bara..
& jag fick känslan : I'M IN LOOOOOOVE !
Men jag sa inget till honom , tillslut en kväll så fick jag ett sms där det stog att : Jag är kär i dig Caroline , nått vackrare än dig har jag aldrig träffat .
& jag visste inte vart jag skulle ta ivägen , jag studsade upp & ner i sängen & bara skrek..
Men jag svarade med en generad gubbe & sa : Jag började tycka om dig mer & mer jag å .
& sen den vägen gick de , nu sitter man här med stora magen & mitt "One Night Stand" ska bli pappa åt mitt barn :D .

Jag älskar honom mer än nå annat på denna jord :) ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gud så gulligt :D Det lät som värsta filmen att du jobba på en Mack och allt det där :DD hihi.

Och det är med blekningen, jag har varit blond 2 ggr tidigare. Och nu sista gången så har jag bara färgat mitt hår 2 ggr och plus att jag tänkt beställa silverschampoo :o För jag orkar inte ha slingor, trivs inte med det tyvärr :(

Kram!!

2009-06-24 @ 11:03:33
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Jessica Olsson

Läste lite fel på titeln till tesxten.. mitt one night stand ska bli pappa.. haha tänkte att du ska ha ett one night stand och de ska bli din papp :P sorry men tur som de va så fatta jag ju hur de låg till med innehållet :)

2009-06-24 @ 11:46:11
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Maria

Så himla gullig historia! som värsta filmen som Pernilla skrev ;D hehe

2009-06-24 @ 13:35:00
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha, ja och man orkar inte sitta still hela tiden heller (inte jag iallafall) :))

Hahah känns som att man svettas flera liter :$

2009-06-24 @ 15:22:21
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jaha, va det sååååå det gick till...! :D Bra berättat förresten, och kul att du minns precis vad som stod i sms´en...! :D



--->MvG<---

2009-06-24 @ 16:41:34
URL: http://eos50d.bilddagboken.se
Postat av: Marie

Myyyyyyyyys! <3

2009-06-24 @ 18:52:25
Postat av: Camilla

=) Roligt med kärlekshistorier=)

2009-06-24 @ 20:13:52
Postat av: Anonym

fyfan vilken härlig historia! har aldrig varit med om nått sötare :)

2009-06-25 @ 10:46:23
Postat av: Amanda

känner inte dig, men brukar kolla in din blogg då och då och historian var vekligen jätte söt! Det lät verkligen som en bok eller film som några andra har komenterat! Lycka till i fortsättningen :)

2009-06-25 @ 12:39:44
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Postat av: angelica

ha en trevlig dag i det varma vädret:)

kram

2009-06-25 @ 13:21:09
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilken fin story, älskar att höra "så möttes vi" :)



Kolla in!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=159178



Gratis bio har förbättrat våra möjligheter till att samla poäng.

2009-06-25 @ 13:45:21
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: El&Wi

Hehe va härligt du berätta de:) Lät ju kanon mysigt! :D Som i en film, dom brukar ju för de mesta vara sådär:)

2009-06-26 @ 00:57:00
Postat av: Carrofornis

åh :) gulligt!

2009-07-01 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0