-

Säger bara en sak : HEJA BYN HEJA BYN :) .
Idag ska vi vinna igen tkr ja :) .
Ska på sm-finalen med Älsk ,Larsan & två utav hans ungar , sen efter det blir det resturang med mamma & Göran :) .
Det blir kinesiskt & mongoliskt ikväll , mums !
Skriver kanske mer sen :) .




En sak till , Magen !
Jag tror jag fick sparken igår , vi satt vi bordet & jag satt & höll om min mage, det går inte att beskriva men det kändes typ som att man lägger ett täcke över handen & pekar till försiktigt men fingret på nå vis .
Men jag vågar inte säga att jag har fått spraken på riktigt än innan jag har vart på ultraljudet :) .

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis, det var nog bebisen=) det känns ungefär så=)

2009-03-21 @ 11:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0