-

Igår så va vi till Carina & Larsan , gud va skönt det var att få prata med dig igen Carina , har verkligen saknat dig :) .
Vi drack kaffe , prata mage , prata tapeter & jobb m.m :) , längtar tills man får jobba med dig igen :) .
Men vi ska iaf på Bandy med Larsan & två utav deras barn , det ska bli kul :) .
Efter vi hade vart till dom så åkte vi hem & tittade på melodifestivalen & röstade självklart på Heat , dom borde ha vunnit vafan , dom är dom enda som va bra tkr ja !
http://www.youtube.com/watch?v=5-SqTXwLya0
Där kan ni kolla ni som inte tittade på melodifestivalen...
-
Idag låter det som att vi ska ut & åka hjuling igen , pappa låter sugen haha :) .
Så nu väntar vi på älsk som är på byn & grusar , men han dyker väl upp om en liten stund :) .
sen ikväll så ska vi till BÄSTA ANNA & JONAS & titta på Wipeout & Beck , längtar :) .
Är så mysigt att umgås med er ♥ .
Nej nu ska jag nog klä på mig så jag är färdig när det är dags :) , det känns så konstig just nu för alla mina kläder börjar bli för små i midjan & det har dom aldrig varit förut ju :p , så det känns jätte konstigt när jag jär ta i lite för att få igen kläderna .
Men mamma kläderna är dunder & hel mysiga :) , så det blir mke tid i dom :) .
Så när jag fyller år & kanske får nån kr då blir det nå mysbyxer som jag kan mysa runt i me magen & nån tröja , det är ju ingen ide att köpa nå andra kläder just nu ju :p .

Men nu ska jag gå :)
Jag älskar min pojkvän , utan han skulle jag aldrig klara mig igenom allt ♥
Han är världs bäst !


Anna & Jonas :p

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Redan påsk???:)

2009-03-16 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0