Bandy

Ikväll blir det Bandy med Älsk , Mamma , Annika , Percy & kanske svärfar :) , det ska bli kul :) .
Har saknat mamma så det ska bli mysigt att träffa henne igen ♥ .
Usch vad dålig jag har blivit på att skriva blogg , jag måste skärpa mig IGEN !
Vet inte vrf , men alla bloggare har väl inga tråkiga stunder på bloggen , lr ?
Alla kan ju inte JÄMT skriva hur mke som m.m !
Men jag ska ändra på mig , jag loovar :) .

Idag så har jag & älsk handlat & dona :) , så det vart hemmagjord Pizza , FYFAN va gott det var :) .
Jag är en hejare på att göra pizza , go Carro go Carro !
Tur att man är duktig på nått haha ;) , men jag gjorde illa mig som fan när jag skulle öppna degen ( ja jag hade fusk deg lr va man ska säga :p ) , den small i handen på mig :@ , jag vart så rädd så hjärtat slog som fan & jag visste inte om jag skulle skratta lr gråta :p .
Pratar med pappa nu & vi kanske ska iväg & åka skidor å snowboard :D , ååååh hoppas hoppas !
Jag längtar efter min snowboard , jag ska kolla med barnmorskan om vad hon säger om det...
Vad tror ni ?
Kommentera gärna !

-

Magen
Den känns ganska hård på nå vis & jag mår lite små illa hela tiden nu igen , men det är absolut inte som förut ( som tur är ! ) . Skulle inte orka med en sån period till känns det som , det va fruktansvärt att må så dåligt så man vart liggandes hur många dagar som helst :( .
Men jag är ju på benen nu iaf , men saker & ting tar ju den tid det tar för mig för gör jag nånting jätte fort lr hur man ska säga så blir jag ännu mer illamående , men saker blir gjord iaf , sakta men säkert :)

Nu ska jag klä på mig mer kläder & åka till pappa en stund innan vi ska på bandy :) .
HEJA BYN HEJA BYN

Jag älskar min pojkvän & min vackra mage :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle låta bli att åka snowboard om jag var du. Man vet ju aldrig vad som ska hända, har också varit hur sugen som helst att åka upp i backarna, men har låtit bli för säkerhetensskull. Bättre att vara på den säkra sidan än den osäkra. =)

2009-03-12 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0