Barnmorskan

Yes hon ringde till mig idag & pratade & då passade jag på att fråga om det här med snowboard & då svarade hon :
 Det är bara att åka !
Så nästa helg då jävlar , då blir det att kasta sej ut på brädan ( där ljög jag , jag ska ta det lugnt ;)  )
FYFAN VA JAG LÄÄÄÄÄNGTAR :) .
Det va så jäkla länge sen jag åkte , så nu är det dags !
Hoppas på riktigt fint väder den helgen (y) .

Nej om man ska ta & duscha , ska ju på möte på Arbetsförmedlingen , tråååååkigt !
Hatar såna möten , så värdelösa & jag fattar inte ett skit !


KÄRLEK KÄRLEK !

Kommentarer
Postat av: Carrofornis

såg länken på fejjan så ja kika in! till att börja meed grattis grattis grattis till fullen i ugnen!:) va kul! nu kommer jag läsa den igen kan ja lova! hoppas allt är bra i övrigt med! kram

2009-03-18 @ 17:21:19
Postat av: Carrofornis

de skulle stå bullen i ugnen :P

2009-03-18 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0