Bra go

Japp , svärmor är bra go hon :) .
Hon kom hit med sallad nyss , mums .
Tacktack ♥
Claes familj är bäst , så underbart goa allihop :) .
Är väldigt glad att jag har en sån tur som får ha dom som svärmor , svärfar & faster Helena ♥
-
Nån dag så jäklar ska jag & älsk ut å åka skidor med Helena & Anna , man slår väl ihjäl sej haha .
Sista jag stog på ett par längdskidor det var för flera år sedan & då kom jag inte ens framåt , jag stog bara på samma ställe då hah , hur gör man :p ?


Jag älskar min pappa , mamma & syster , föralltid  ♥
Jag älskar min underbara pojkvän mest & min lilla familj ♥
Jag älskar familjen Davidsson :) ♥

Kommentarer
Postat av: Nillan

Ja nu vill jag oxå har sommar...må så gott

2009-03-05 @ 19:58:19
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0