Jobba

Yes idag har jag jobbat med BÄSTA Carina :) , trivs hur bra som helst att jobba med dig ♥
Så nu ska jag jobba hel dag på Tisdag , Timmar på Onsdag & Torsdag , det blir några kr iaf :) .
Alltid kul att få ut & jobba lite tkr ja .
Sen kom Greta & Maj-Britt , det första Greta sa när hon såg min mage va : Där inne ligger det två !
Varför tror alla det ?
Det kan ju lika gärna vara att jag har gått längre än vad vi tror ju , lr hur ?
Men det märks vad som finns där inne sen :) .

Efter jobbet så åkte jag & älsk hem & satte oss utanför huset i solen & myste , så underbart :) .
Satt där & filosofera & prata lite skit , känns på kinderna nu att jag har suttit i solen , det svinder så där sommrigt om dom :) .
Jag lääängtar till sommaren !
Älsk har köpt en tröja åt mig idag , jätte fin & nu är vi bered tills på Lördag , HEJA BYN HEJA BYN !

Där har ni tröjan :)

Så imorn åker vi till Uppsala , till Mamma , jippie ♥

Kommentarer
Postat av: Catzie

När ska ni på ultraljud? :D

fan man blir ju nyfiken nu när alla tror olika om de bara finns 1 eller flera i magen :P hehe

2009-03-19 @ 15:12:56
Postat av: birgitta

hej vad kul om det är två kase man får hjälpa till då kram

2009-03-20 @ 19:03:40
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0