Lördag

Då vart det att åka & titta på när mamma tränade , tog lite kort som kommer in sen när jag kommer hem :) .
& så tittade vi på Pia's barnvagn , lr man kanske ska säga att det är Simon's gamla :p , jätte fin är den & jag är väldigt sugen på den :) .
Väntar på att hon ska häva ur sej ett pris bara så kan man hämta den , hihi .
Efter träningen så åkte vi till Mormor & Morfar , jag säger då bara det FYFAN VA FINT DOM HAR , AAAAAH !
Det är sjukt , asså man kan inte tänka sej att folk kan bo så jäkla fint som dom gör nu .
Jag är så avundsjuk , jag är så avundsjuk tralalala....
Det skulle varenda människa vara som åkte dit , jag lovar .
Ja jag säger då de , jag vill ha !
Efter vi hade fikat så vart de en sväng ner på åkrarna så hundarna fick springa lite .
Tror Pirri är kär i Abisco :p .
Sen bar det hemåt & älsk å jag la oss i sängen en stund & bara glodde på tv & käkade nån jätte sur sak så det verkligen knöt sej bakom öronen , hade mamma lr nån kommit upp så hade dom trott att vi va osams för vi gjorde såna jäkla miner utav godisen haha .
Sen vart det jätte god mat ( som vanligt ) , fläsk kotletter , potatisgratäng & bea sås , muumms <3
Efter maten vart det ett långt samtal vid matbordet om precis allt möjligt , trevligttrevligt , efter det så satte vi oss i  soffan & glodde på Mr.Bean , mannen själv haha .
Så klockren den jäveln (y) .
-
Idag blir det att åka in till stan & titta på tapeter , hoppas vi hittar nå :) .
Sen blir det nog att åka till gammelmormor , har inte träffat henne på jätte länge :/ .
Igår fick vi en massa saker av mormor & morfar , jag tog bl.a en gratängform som är jätte ful , MEN gammelmormor gjorde JÄMT janssons frestelse i den & de är minnen jag aldrig glömmer därför vela jag ha formen !
Sen fick vi en köks-soffa som vi ska måla om & dona med i sommar , vi fick en takfläkt & lite små saker , tacktack :) .

Nej nu ska jag sätta mig i soffan & glo på skidor , är inte så intresserad utav av det men det funkar att titta på :) .

Vet inte om vi åker hem idag lr imorn , ska tydligen komma ganska mke snö imorn så man kanske ska rulla hem imornbitti lr nå , vi får se :) .

Jag älskar min pojk <3

Puss&Kram
/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0